طراحی سایت صرافی
نوشته شده توسط : مهمان نواز


وجه به اینکه بخش اعظمی طراحی سایت شرکتی  از مبادلات مدرن از روش وب شکل میگیرد و اما درین مبادلات محدودیت وقتی و مکانی نیست و مشتریان در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی می‌توانند مبادرت به خرید کنند شایسته ترین شیوه برای خرید ، فروش ، کسب و عمل فعال‌سازی و طراحی وب سایت در مورد کاری خویش میباشد . در مسئله طراحی وب برای صرافی ها می قدرت اظهار کرد حق تقدم مهمی میباشد که درصورتی که برای فعال سازی آن مبادرت ننمایند ممکن میباشد از دیگر رقبای خویش جا بمانند و مشتری های خویش را از دست بدهند . با به کارگیری از وب ما خواهیم توانست روز آپدیت مشتری های خویش را ارتقاء دهیم کاری که هنوز اکثری از صرافی ها به آن مبادرت ننموده اند .
در زمان تاریخ یکی دقدقه های همگان آگهی از اشکال نرخ ها در دنیا بوده میباشد که در قبل ها به طریق های بسیار سنتی اشاعه داشته میباشد رفته رفته با توسعه فناوری های نوین در سطح دنیا آگهی نرخ ها با سرعت بالا از روش وب سایت ها انجام می پذیرد ،این قسمت یک کدام از مهم‌ترین قسمت های اساسی وبسایت صرافی به شمار می ایند و سبب ساز ارتقا سرعت در مبادلات و …. شود.

امکاناتی که می‌توانید با طراحی وب صرافی در چنگ یوزرها قرار دهید :

انتقال ارز به طور اینترنتی
فروش ارز
مبادله ارز
ارزش آنلاین ارز و بها روز ارز
ساخت و ساز اکانت کاربری برای مشتریان ویژه
انتقال وجوه فروش ارز به اکانت بانکی
خبرها مبادلات ارزی و اقتصادی
فروش سکه اینترنتی
خصوصیت های وب سایت صرافی :

مهم‌ترین خصوصیت که در ساخت وب سایت صرافی بایستی چشم گردد قابلیت و امکان معاملات به طور اینترنتی و مجازی میباشد. داشتن این خصوصیت اصلی برای یک صرافی می‌تواند منجر ارتقاء مشتری ها گردد چون این دستور موجب سهولت عمل مشتری برای انتقال ارز به باطن و بیرون میهن می‌گردد همینطور می اقتدار با خریدی شل و فارغ از طی کردن فاصله فیزیکی و تنها از روش چندین کلیک ارز لازم خویش را خریداری کرد یا این که به فروش رسانید . داشتن این خصوصیت وبسایت ها صرافان را بدین اندیشه انداخته که با طراحی وب سایت ترازو فروش خویش را ارتقاء دهند. صرفا در طراحی وب خویش بایستی اعتنا داشته باشیم که کل موردها ماهر طراحی وب سایت در آن رعایت گردد و همینطور موردها امنیتی برای انجام مبادلات در تارنما ها در آن چشم گردد .

مورد ها اصولی که بایستی در طراحی وب سایت رعایت گردد :

امنیت بالای تارنما از هر حیث
به کار گیری از شایسته ترین و نهایی تکنولوژی های روز جهان
پباده سازی گرافیکی و مخصوص وبسایت
سرعت بالا در اجرای تارنما
تجهیزات موردنیاز مشتری ها و مخاطبان
غرض از داشتن تارنما صرافی :

مقصود مهم در طراحی وب صرافی معمولا سهولت در انتقالات ارز از بیرون میهن برای مشتریان میباشد . نکته مهمی که می بایست به آن دقت داشته باشید دعوا مورد ها امنیتی می‌باشد که در مبادلات اینترنتی مطلقا می بایست رعایت خواهد شد .

عارضه ها برد یک تارنما صرافی :

مهم ترین برهان برد یک تارنما صرافی داشتن قسمت فروش اینترنتی با رعایت کل موردها امنیتی هست. چون درصورت داشتن یک وب سایت صرافی که مورد ها امنیتی در آن رعایت نشده باشد حتما مشتریان استقبالی از آن نخواهند کرد. پس در صورتیکه قصد دارید اینترنت سایتی را پباده سازی فرمائید لطفا دقت ویژه ای به مورد ها امنیتی داشته باشید چون ممکن میباشد درصورت هک شدن تارنما شما ، مقدار متعددی از داده ها مشتری ها و همینطور مقدار متعددی از سرمایه های آن‌ها به سرقت رفته و دردسرهای متعددی برای آن‌ها ساخت و ساز میگردد





:: برچسب‌ها: طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: